DSC 1448

TorvehallerneKBH


TorvehallerneKBH har et stort flow af kvalitetsbevidste kunder, som gerne vil udvide deres gastronomiske horisont og som bruger TorvehallernedKBH, når de søger inspiration til deres indkøb i dagligdagen og weekenderne. Iværksætterne har således en unik mulighed for at mødes med deres målgruppe og direkte tage dialogen og få feedback. I stadet vil de besøgende både finde færdigudviklede produkter og produkter som er under udvikling. Mange iværksættere oplever nemlig, at de ikke har fået testet deres produkt godt nok, før det kommer til salg. Derfor kan det ende med gule tilbudsmærkater, og herfra er det svært at komme tilbage med sit brand. Den løbende forbrugerinteraktion er kritisk for successen. Lotte Eiskjær Andersen, der er direktør for Torvehallerne er glad for samarbejdet:

"Vi er rigtig glade for samarbejdet med FoodLab. Her bliver de en del af et stærkt fællesskab i TorvehallerneKBH, hvor de blandt andet kan få sparring fra andre stadeholdere. Og med det nye samarbejde kan vi for alvor hjælpe med at sætte skub i fødevareinnovationen i Danmark"

FoodLab


Vi kalder det også ”iværksætternes stade” – iværksætterne hjælper med at drive stadet, hvor de samtidig fortæller deres historie og demonstrerer deres lækre produkter. Stadet fungerer som en affyringsrampe for iværksættere. Med stadet centralt placeret i TorvehallerneKBH, er rammerne de bedste for branding, kundefeedback og salg.  ”Hvad der kan sælges” og ”Hvad der efterspørges” er helt centralt at få indsigt i på et tidlig stadie for det stigende antal fødevareiværksættere, der findes i Danmark – så fødevareinnovationen styrkes.

Digital Invitation Liggende DEP + DC + R 2